كاتب الموضوع | رسالة |
---|
Hunny كبار الشخصيات VIP
مسآهمـآتــيً $ : : 2424 عُمّرـيً * : : 24 تقييمــيً % : : 50486 سُمّعتــيً بالمّنتـدىً : : 87 أنضمآمـيً للمنتـدىً : : 02/05/2012
| موضوع: رد: رواية "The Life Trip " رحلة الحياة....بقلمى 26/6/2012, 7:29 pm | |
| يوووه دا أنا متأخره جدددا
أولا ريهام دى يعنى حاجه تقرف هى مالها بالبت متسيبها فى حالها
والبت اللى اسمها اممممممم(زينه تقريبا المهم اختهم التالته وخلاص ههه)فتانه أوىى عجبتنى الحته اللى قالتلها دى كانت تهبل ضحكت أوىى هههه
والجده دى طيبه أوى برضو نفس شخصيه مريم اللى فى فاطمه (أنا علطول بقول كده خخ)
وكريس دا لما كان فاكرها ولد هههه برضو كانت تضحك
يعنى من الآخر البت رزان دى شكلها صايعه صايعه مع انها معملتش حاجه أصلا هههههه
والبارت جامد جددددا جامد فحت ....
يابنتى من الآخر يعنى مفيش بارت بتكتبيه ومبيعجبنيش ههه
أنتظر البارت القادم وآسفه على ردى المتأخر
وايت رووز | |
|
| |
.the moon light كبار الشخصيات VIP
مسآهمـآتــيً $ : : 1557 عُمّرـيً * : : 26 تقييمــيً % : : 50424 سُمّعتــيً بالمّنتـدىً : : 48 أنضمآمـيً للمنتـدىً : : 05/02/2012
| موضوع: رد: رواية "The Life Trip " رحلة الحياة....بقلمى 27/6/2012, 12:50 am | |
| روزي انت مبدعه دائما
البارت ده رائع للغاية
سلمت يداكي على الجهد
لك حس رائع في الكتابة يا عسل ماشاء الله | |
|
| |
ŘðŽҰ كبار الشخصيات VIP
مسآهمـآتــيً $ : : 1788 تقييمــيً % : : 50218 سُمّعتــيً بالمّنتـدىً : : 51 أنضمآمـيً للمنتـدىً : : 22/12/2011
| موضوع: رد: رواية "The Life Trip " رحلة الحياة....بقلمى 28/6/2012, 5:21 am | |
| إأآممممم
بكممممل الحييييييين!!
باذن الله لا أتأأأأخرر
| |
|
| |
Hunny كبار الشخصيات VIP
مسآهمـآتــيً $ : : 2424 عُمّرـيً * : : 24 تقييمــيً % : : 50486 سُمّعتــيً بالمّنتـدىً : : 87 أنضمآمـيً للمنتـدىً : : 02/05/2012
| موضوع: رد: رواية "The Life Trip " رحلة الحياة....بقلمى 28/6/2012, 12:07 pm | |
| لأ اتأخرتى جدددا كمان
يلا يا بنتى أنتظرررك | |
|
| |
عَ ـآزَفُة آلَآمِلَ ●●» كبار الشخصيات VIP
مسآهمـآتــيً $ : : 11762 عُمّرـيً * : : 25 تقييمــيً % : : 79483 سُمّعتــيً بالمّنتـدىً : : 228 أنضمآمـيً للمنتـدىً : : 08/02/2011
| موضوع: رد: رواية "The Life Trip " رحلة الحياة....بقلمى 28/6/2012, 11:33 pm | |
| | |
|
| |
ŞŵëẼţУ ĎÒđõ كبار الشخصيات VIP
مسآهمـآتــيً $ : : 5481 عُمّرـيً * : : 24 تقييمــيً % : : 66598 سُمّعتــيً بالمّنتـدىً : : 33 أنضمآمـيً للمنتـدىً : : 21/03/2010
| موضوع: رد: رواية "The Life Trip " رحلة الحياة....بقلمى 29/6/2012, 1:08 am | |
| احم رووزي انا تابعت قصتك من الأول وعجبتني كتيير !! وتابعتها بصممت بس وينكك تأخرتي في التكملةة كتيير ؟؟ | |
|
| |
ŘðŽҰ كبار الشخصيات VIP
مسآهمـآتــيً $ : : 1788 تقييمــيً % : : 50218 سُمّعتــيً بالمّنتـدىً : : 51 أنضمآمـيً للمنتـدىً : : 22/12/2011
| موضوع: رد: رواية "The Life Trip " رحلة الحياة....بقلمى 29/6/2012, 1:45 am | |
| حبيبتى بسموومةة
والله سعيييدة بردك هذاا
بعد غيااابك الطوييييييل من قسم القصص ردود..وموااضييع!!
أنا آسفة لأن امتحانات القرآن عندى بدأت حبيبتى!!
وهيبقى صعب انى أكمل بالفترة الجااية...
لكن باذن الله أكملها عن قرييييييييييب....
وشكرا للبنااات عالردووود...
| |
|
| |
ŞŵëẼţУ ĎÒđõ كبار الشخصيات VIP
مسآهمـآتــيً $ : : 5481 عُمّرـيً * : : 24 تقييمــيً % : : 66598 سُمّعتــيً بالمّنتـدىً : : 33 أنضمآمـيً للمنتـدىً : : 21/03/2010
| موضوع: رد: رواية "The Life Trip " رحلة الحياة....بقلمى 29/6/2012, 3:41 am | |
| سعيدة بردي ..!! اذاً ارد دايماً عشان تكونى سعيدة حبيبتي ^_^ يب يب بعرف غبت كتير ..^^ اها اووك حبيبتي ما في مشكلة اذا هي عن القرآن اذا عادى خذي راحتك الله يوفقكك روزي | |
|
| |
Hunny كبار الشخصيات VIP
مسآهمـآتــيً $ : : 2424 عُمّرـيً * : : 24 تقييمــيً % : : 50486 سُمّعتــيً بالمّنتـدىً : : 87 أنضمآمـيً للمنتـدىً : : 02/05/2012
| موضوع: رد: رواية "The Life Trip " رحلة الحياة....بقلمى 29/6/2012, 2:43 pm | |
| طيب يا ستى طالما الحكايه فيها قرآن
سماح المرادى بس برضو مش هنغفرلك غير ببارت كده من ابداعاتك حبى
أنتظررك | |
|
| |
ENJOY كبار الشخصيات VIP
مسآهمـآتــيً $ : : 5411 عُمّرـيً * : : 22 تقييمــيً % : : 59992 سُمّعتــيً بالمّنتـدىً : : 152 أنضمآمـيً للمنتـدىً : : 22/02/2012
| موضوع: رد: رواية "The Life Trip " رحلة الحياة....بقلمى 29/6/2012, 4:08 pm | |
| مرحبا روزي و :jhu877t7: :jhu877t7: الرواية انا كنت رايحة لرواية اميرة مصاصي الدماء و بدات اقرا في المؤلفين فوجد اسمك بس بالبداية العنوان ما كان عاجبني بس الرواية عن جد روعة :ert45yg4h:
متابعتك:نسرين :1115: | |
|
| |
عَ ـآزَفُة آلَآمِلَ ●●» كبار الشخصيات VIP
مسآهمـآتــيً $ : : 11762 عُمّرـيً * : : 25 تقييمــيً % : : 79483 سُمّعتــيً بالمّنتـدىً : : 228 أنضمآمـيً للمنتـدىً : : 08/02/2011
| موضوع: رد: رواية "The Life Trip " رحلة الحياة....بقلمى 29/6/2012, 7:59 pm | |
| اهلا روزى حبيبتى يلا انا بنتظارك يا عسل | |
|
| |
Hunny كبار الشخصيات VIP
مسآهمـآتــيً $ : : 2424 عُمّرـيً * : : 24 تقييمــيً % : : 50486 سُمّعتــيً بالمّنتـدىً : : 87 أنضمآمـيً للمنتـدىً : : 02/05/2012
| موضوع: رد: رواية "The Life Trip " رحلة الحياة....بقلمى 30/6/2012, 12:37 am | |
| | |
|
| |
ENJOY كبار الشخصيات VIP
مسآهمـآتــيً $ : : 5411 عُمّرـيً * : : 22 تقييمــيً % : : 59992 سُمّعتــيً بالمّنتـدىً : : 152 أنضمآمـيً للمنتـدىً : : 22/02/2012
| موضوع: رد: رواية "The Life Trip " رحلة الحياة....بقلمى 1/7/2012, 10:57 am | |
| | |
|
| |
Hunny كبار الشخصيات VIP
مسآهمـآتــيً $ : : 2424 عُمّرـيً * : : 24 تقييمــيً % : : 50486 سُمّعتــيً بالمّنتـدىً : : 87 أنضمآمـيً للمنتـدىً : : 02/05/2012
| موضوع: رد: رواية "The Life Trip " رحلة الحياة....بقلمى 2/7/2012, 2:36 pm | |
| | |
|
| |
عَ ـآزَفُة آلَآمِلَ ●●» كبار الشخصيات VIP
مسآهمـآتــيً $ : : 11762 عُمّرـيً * : : 25 تقييمــيً % : : 79483 سُمّعتــيً بالمّنتـدىً : : 228 أنضمآمـيً للمنتـدىً : : 08/02/2011
| موضوع: رد: رواية "The Life Trip " رحلة الحياة....بقلمى 7/7/2012, 10:57 pm | |
| ليش يا روزى مو مهتمه بهذه القصه هى كتير عجبتنى | |
|
| |
ŘðŽҰ كبار الشخصيات VIP
مسآهمـآتــيً $ : : 1788 تقييمــيً % : : 50218 سُمّعتــيً بالمّنتـدىً : : 51 أنضمآمـيً للمنتـدىً : : 22/12/2011
| |
| |
ENJOY كبار الشخصيات VIP
مسآهمـآتــيً $ : : 5411 عُمّرـيً * : : 22 تقييمــيً % : : 59992 سُمّعتــيً بالمّنتـدىً : : 152 أنضمآمـيً للمنتـدىً : : 22/02/2012
| |
| |
Hunny كبار الشخصيات VIP
مسآهمـآتــيً $ : : 2424 عُمّرـيً * : : 24 تقييمــيً % : : 50486 سُمّعتــيً بالمّنتـدىً : : 87 أنضمآمـيً للمنتـدىً : : 02/05/2012
| موضوع: رد: رواية "The Life Trip " رحلة الحياة....بقلمى 23/12/2012, 1:40 pm | |
| أنتظركك بشوووووووووق يا مبدعه | |
|
| |
σѕσ-ɱσѕσ كبار الشخصيات VIP
مسآهمـآتــيً $ : : 5681 عُمّرـيً * : : 24 تقييمــيً % : : 60829 سُمّعتــيً بالمّنتـدىً : : 13 أنضمآمـيً للمنتـدىً : : 07/03/2011
| موضوع: رد: رواية "The Life Trip " رحلة الحياة....بقلمى 23/12/2012, 8:37 pm | |
| ياريت ونبي يا اخت روزي عشان بجد دي اكتر قصة من قصصك اتحمست لها من بعد فامبير برينسيس فياريت تكمليها يعني هههههه
واهلا بعودتك للقصص بجد انا اصلا مكنتش بدخل قسم القصص عشان مبقيتيش تكتبي فيه
ودا كمان بيخلي بقية البنات تنحبط ومتكتبش
ودة + طبعا الدراسة وكدة فمقدرتش اتابع
المهم انا منتظراكي علي نار يا قمر ..
| |
|
| |
ŘðŽҰ كبار الشخصيات VIP
مسآهمـآتــيً $ : : 1788 تقييمــيً % : : 50218 سُمّعتــيً بالمّنتـدىً : : 51 أنضمآمـيً للمنتـدىً : : 22/12/2011
| موضوع: رد: رواية "The Life Trip " رحلة الحياة....بقلمى 23/1/2013, 6:50 pm | |
| - ثانى يوم صباحا ... كان يوم أجازة ... استيقظت الفتاتان " رزان - زينة " فى كسل شديد !
رزان بكسل : هى الزفتة كام ؟؟
زينة بكسل : لسة بدرى .. اتخمدى اتخمدى !
رزان - وهى تقف من على السرير - : خمدة تخمدكـ انتى ! ...
- فتحت ريهام الباب ونظرت نفس النظرة التى تمتلكهاا .
ريهام : لسة صاحية يا ختى ... طبعا ما انتى مش فاضية !
رزان : مش فاضية ايه ؟؟ ... انا كنت متنيلة !
ريهام : متنيلة من الساعة كام حضرتكـ !
رزان : مش عارفة اتنيلت وخلاص الله !
زينة بصراخ : اتنيلوا بعيد عنى ... نيلة تشيلكوا !
ريهام : والنبى لأنتى ضرباها !
رزان : من غير ما تقولى يا عمرى ... انا اصلا كنت ناوية اضربها بس قولت الكبير الاول !
ريهام : لا لا والله ... دا واجبكـ انتى القلم الأول
رزان : عيب .. ماينفعش خاالص ودى تيجى !
- قامت زينة بكل كسل .
زينة : انتوا بتتعازموا على ايه !
رزان + ريهام : على ضربك يا خفة !!
- انقضت الفتاتان على زينة وبدأوا بالضحك واعتلى صوتهن !
زينة : يا تـــــــــــــيتااااااااااااااااااا إلحقينى !
- تأتى الجدة على صوت صراخ زينة !
الجدة : فيه ايه تانى ؟؟
زينة : الجزم البهايم دول ضربونى !
رزان : جزم !
ريهام : بهايم !
الجدة : ضربوكى !
زينة : ههههههههههههههههـــ... انتوا عملتوا كدا ليه !!
الجدة : بطلوا لعب يلا ... مين اللى هيساعدنى النهاردة !
رزان : النهاردة دورى انا و زينة !
زينة : وربنا ساعدت روكا امبارح !
ريهام : وانا كنت عاملة شغل البيت كله أديلى يومين ! يبقى دور مين !
زينة : يبقى انا و روز .. يلا يا بت !
رزان : حبيبتى زى !
زينة : اى خدعة !
رزان : زفتة فى عينك يا ستلاف وسبعوميت زفتة !!
زينة : ههههـ... بتحبنى أوى !
رزان : ودا كلام دا أنا بموت فيكى !
- وبالفعل قامت كل من رزان وزينة بمساعدة جدتيهما فى اعمال المنزل وتحضير الطعام سويا .
- ثم ذهبت كل واحدة منهم لتكمل مذاكرتها وبالطبع كالعادة انتهت رزان أول واحدة منهم !
زينة : ارحمى ارحمى ! ... انتى ايه بتعبيهم ولا بتذاكريهم !
رزان : انتى ايه اللى خانقكـ بس !
ريهام : سيبك منها يا زينة شكها مش عايزة تعدى السنة دى على خير !
رزان : لا هتعدى وعلى خير ... ابعدوا انتوا عنها بس !
زينة : هتعملى ايه دلوقتى ؟؟
رزان : اللاب والنت ... ايه تانى يعنى !
ريهام : يلا يا بت غورى وانتى تافهة كدا !
رزان : مقبولة علشان انتى الكبيرة ! .. نا هقعد عليه فى الصالة علشان ماعملش ازعاج !
ريهام : لأأ يا بت بتهتمى بينا أوى !
رزان : تصدقوا انتوا عيال رخمة وانا غلطانة انى بعاملكم كويس !
زينة : روز اطلعى برة جدعة عشان خاطرى انا ، عايزة اذاكر ارحمونى !
رزان : علشان خاطرك انتى بس ... انتى الجدعة الوحيدة اللى فينا !
زينة : دا كرم اخلاقك يا قلبى !
رزان : انتى العسل والسكر انتى الوحيدة !
زينة : ما اتخلصى بقى و انتى عاملة زى الشحاتين كدا وه !
رزان : وه فى عينك يا ستين دزمة !
ريهام : اخلصى بقى ! .. انتى خلصتى مذاكرة وهتعطلينا ولا ايه ؟
رزان : لأأ ياختى انا طالعة اهو !
- خرجت من الغرفة ، شغلت الجهاز ثم ربعت قدماها ووضعته عليهما وفتحت الياهو ميل ! - وجدت رسالة وصلتها الى الموقع **** ، فدخلت الى الموقع وفتحتها وكان محتواها كالآتى " هذا هو رابط الفيس الخاص بى : ************* ، أضفينى ... كريس ! "
رزان بتنهيدة : انت تاانى ! ... خلينا نضيفك ونشوف !
- وبالفعل فتحت الفيس الخاص بها و أضافته ، ثم تصفحت الصور الموجودة بالملف الشخصى الخاص به ، كان ملئ بصوره مع الفتيات !
رزان : لا والله ... انتا ده !!
- وفجآة اتفتحت صفحة دردشة معه .
كريس : مرحبا صاح !
رزان - وهى تكتب بابتسامة - : ليس مجددا !
كريس : انا اعرف انها تزعجكـ !
رزان : اممم ويبدو ان ازعاجى اعجبك !
كريس : كثيرا !
رزان : اذا !
كريس : اها .. شكرا على الاضافة !
رزان : لا تهتم .. اننا اصدقاء الآن ، صحيح ؟
كريس : بالتأكيد !
رزان : لقد تصفحت صورك انها جميلة !
كريس : ماذا أعجبك بها ؟ ... وسامتى ام عيناى او ابتسامتى !
رزان فى نفسها : اممم مغرور اوى !
رزان : حسناا ... لقد اعجبتنى الفتيات بها !
كريس : ههههههههههههههههههههههههـــ
رزان : لماذا الضحك ؟؟
كريس : لا شيئ !
رزان : حقا ؟؟
كريس : أتعنين من كلامك ان كريستيان لم يعجبك ! وانما فقط صور الفتيات !
رزان - تكتب بثقة وسرعة - : نعم !
كريس : رائع !
رزان : ما الرائع ؟
كريس : لا شيئ ... اذا لن تخبرينى اكثر عنكى !
رزان : حسنا .. أنا رزان !
كريس : رزان ... كيف تنطقينهاا ؟؟
رزان : حسنا تعليمها سيكون صعبا الان ... فأنا مصرية من القاهرة !
كريس بدهشة فى نفسه : هذا يعنى انها فرعونة !
رزان : لماذا انت صامت ؟
كريس : كلا ... انا فقط أفكر !
رزان : حسنا .. تفكر فى ماذا ؟؟
كريس : هل تشبيهين الفراعنة !
- ضحكت رزان بشدة لدرجة انها لم تستطع ان توقف نفسها ...
كريس : لماذا انتى صامتة ؟
رزان : لا شيئ ... فقط اضحك !
كريس : تضحكين على ماذا ؟
رزان : على كلامك اننى اشبه الفراعنة !
كريس : و ما المضحك ! أليس المصريون فراعنة !
رزان : نعم ... ولكن الفراعنة فى المقابر ! نحن نواكب العصر كما يفعل الجميع ، فالمصريون ليسوا بمتخلفين يبقون فى العصور الماضية وانما يواكبون العصر ولكن اهتمامهم وافتخارهم بحضاراتهم القديمة يجعل العالم يعتقد بأنهم فراعنة يعيشون فى عصورهم القديمة كما فكرت انت !
كريس : كلا ... لقد فكرت فقط انه .. ! .. تقريبا كما قتلى تماما !
رزان : أرايت لقد اخبرتك !
كريس : لا اعرف ... انتى رائعة كأنك قرأتى أفكارى ... يبدو انك متفتحة جدا
رزان : فقط تحتاج الى ثقافة التعامل !
كريس : اذا كيف على ان اناديكى ... روزن انا حتى لا اعرف كيف اكتبه !
رزان : هههههــ .. لا تهتم يمكنك ان تنادنى روز كما يفعل الجميع !
كريس : حسنا روز ... انه يليق بكى أكثر !
رزان : اذا انت اسبانى ... اذا هل تصارع الثيران ممسكا بـ.. قماشة حمراء وترقص مع السينيوريتا !
كريس : ههههههههههههههههههــ... انتى ماكرة !
رزان : لم تأتى بجديد !
كريس : حسنا ... لقد ولدت فى امريكا ربما والداى كانا يفعلان هذا !
رزان : اذا الفتيات التى معك بالصور هل كلهن صديقاتكـ !
كريس : لا ... جميعهن كن حبيباتى لكننا انفصلنا !
رزان : لماذا ؟ هل كن خائنات !
كريس : لا ... انه فقط ... مللت منهن !
رزان : حقا ؟؟ مللت !
كريس : نعم !
رزان : اتعلم شيئا ؟؟
كريس : انتى لن تسبينى صحيح ؟!!
رزان : بالطبع لا ...
كريس : أووه جيد !
رزان : سأقول ما هو ألعن !
كريس : أووه ... هل على الهرب ؟
رزان : لا ... لكن .. هل تعتقد انك سعيد هكذا بإبكاء هذه ! والخروج مع هذه ! وترك هذه !
كريس :كلا ... انا فقط ابحث عن الفتاة التى احبها بحق !
رزان : اممم ... اذا عليك تحطيم جميع القلوب حتى تجدها !
كريس : انا لا اعرف !
رزان : لكن صدقنى عندما ستأتى إليك ستحطم قلبك كما فعلت انت بهن ، وربما لن تستطيع التخلص من ذكراها و تبقى معلقا !
كريس : هذه الفتاة لم تولد بعد ! ولن تولد صدقينى !
رزان : ومن يدرى ؟! نحن فقط نترك الايام تثبت لنا !
كريس : اذا .. !!
رزان : انا لا اعلم اشعر اننى استحقرتك !
كريس : ماذا ؟؟ ... انتى بالتأكيد لا تعنين هذا !
رزان : لا ... انا أعنيه !
كريس : تستحقرينى ؟!
رزان : حسنا ... انا سأقوم الآن أكلمك لاحقا وداعا !
- كاد ان يكتب لها " كلا أنتظرى " ولكنها اغلقت قبل ان يقول هذا !
كريس بضجر : تستحقرنى ! من هذه لكى تستحقرنى ؟! سحقا !
- ثم وقف وشرب سيجارا من جديد ، واتت مايا بهدوء ووقفت بجانبه !
مايا : هل كل شيئ على ما يرام ؟ تبدو منزعجا !
كريس بغيظ : جدا !
مايا : ماذا حصل ؟؟
كريس : لا اعرف .. انا اقصد لماذا انا متضايق هكذا !
مايا : اخبرنى بـما حصل ؟
كريس : هذه الفتاة الغريبة روز ، لقد قالت انها تستحقرنى لمجرد اننى كنت اواعد الكثير من الفتيات ، وقالت ان اجمل ما فى صورى هن الفتيات اللواتى اتصور معهن ، انا لم اعجبها !
مايا بتعجب : حقا ؟؟
كريس : نعم .. انها مصرية .. لكن يبدو ان عقلها متفتح .. انها حقا ذكية !
مايا : انا ارى .. تحدثت معها مرتين فقط وأعجبتك طريقتها !
كريس : كـــــلا ... أنها لا تعجبنى ! لكنـ...
مايا : ماذا ؟؟
كريس : انها رائعة ! .... شعرت اننى اريد التحدث لها اكثر !
مايا : حسنا دع الحديث عن هذه الـ روز ...
كريس : ماذا هناك ؟
مايا : انها روما !
كريس : أووه ... ليس مجددا !
مايا : هيا كريستيان ... انت تعرف كم تحبك !
كريس : لكننى لا ابادلها الشعور ... انها طفلة !
مايا : هاا .. انها بعمر روز التى كنت تتحدث عنها منذ قليل !
كريس : حسنا ... روز ذكية لكنها ليست كذلك .. أتعلمين ؟؟ لقد تحدث معها مرتين فقط واستطاعت ان تفرض نظرياتها على اسلوبى ، لم استطع الرد على كلامهاا !
مايا : أتقصد روما ؟!
كريس : بالطبع لا ... انها روز !
مايا بضيق : آآآآآآهــهـهـ...انا اتحدث عن روما ، لماذا تتحدث كثيرا عن هذه الفرعونة الغبية ؟!
كريس : اتععلمين لقد قلت لها انها فرعونة ولكن ردها جعل لسانى ويداى تنعقد عن فعل اى شيئ ! انها فقط رائعة !
- تضايقت مايا اكثر ثم اسرعت وخرجت من غرفته ...
- ترى هل كريس معجب فعلا بـ..روز ؟؟
| |
|
| |
ŘðŽҰ كبار الشخصيات VIP
مسآهمـآتــيً $ : : 1788 تقييمــيً % : : 50218 سُمّعتــيً بالمّنتـدىً : : 51 أنضمآمـيً للمنتـدىً : : 22/12/2011
| موضوع: رد: رواية "The Life Trip " رحلة الحياة....بقلمى 23/1/2013, 6:51 pm | |
| آرائكم | |
|
| |
مُجرد عآبرة كبار الشخصيات VIP
مسآهمـآتــيً $ : : 8407 تقييمــيً % : : 64129 سُمّعتــيً بالمّنتـدىً : : 337 أنضمآمـيً للمنتـدىً : : 04/08/2011
| موضوع: رد: رواية "The Life Trip " رحلة الحياة....بقلمى 23/1/2013, 7:14 pm | |
| و آ آو آلبآرتت دآ ججدآ جججآمد عالآخخخخخر
ههعع آزآي انتتو المصصريين حضضرتككم مشش معآنآ بالزممن نفسسه ههههههههه
الله يهديههمم بسس ميفهموشش آزاي اننتوو جججامديين اوي اوي
اه ، متقولوشش اني فرعونية كمآن ههههههههههههه
و ببباااارت اوي اوي رائععععع و ججميل ججداً روزز !
و ربنا يععدل الكريس دآ ! ازااي يححطم القلوب ككولهآ علششآن بنت
آزآي أههو رآججل و ست ستآت هههههههههههههههههههههههههههههههه
اييه دآ مشش مححترم ابداً و ججد ججآرحح هالكريسسسس
المهم بلآآآشش رخخآوي بقاا ^^"
بانتظظآرك | |
|
| |
ŘðŽҰ كبار الشخصيات VIP
مسآهمـآتــيً $ : : 1788 تقييمــيً % : : 50218 سُمّعتــيً بالمّنتـدىً : : 51 أنضمآمـيً للمنتـدىً : : 22/12/2011
| موضوع: رد: رواية "The Life Trip " رحلة الحياة....بقلمى 23/1/2013, 7:28 pm | |
| مرسيى يوكى على ردك الحمااسى
مرسيى يا قمر واتمنى تتابعينى واعتقد ان فهم الكلام اللى بالمصرى مش هيبقى صعب عليكى !!
منورة
| |
|
| |
ŞŵëẼţУ ĎÒđõ كبار الشخصيات VIP
مسآهمـآتــيً $ : : 5481 عُمّرـيً * : : 24 تقييمــيً % : : 66598 سُمّعتــيً بالمّنتـدىً : : 33 أنضمآمـيً للمنتـدىً : : 21/03/2010
| |
| |
p!NK StaR كبار الشخصيات VIP
مسآهمـآتــيً $ : : 2706 عُمّرـيً * : : 25 تقييمــيً % : : 54748 سُمّعتــيً بالمّنتـدىً : : 56 أنضمآمـيً للمنتـدىً : : 22/02/2011
| موضوع: رد: رواية "The Life Trip " رحلة الحياة....بقلمى 23/1/2013, 8:28 pm | |
| كالعادة .. كالعادة .. وكالعادة
رجعتيلنا تاني بابداعك واحنا رجعنا لعقدة اللسان
يعني ولا عارفين نقول ايه ولا عارفين نتكلم ازاي ولا عارفين نوصف ابداعك
فالبارت من الاخر كدة ومن غير كلام لا يووووووووصف
اما عن البت روووز دي .. البت دي عسوووووووولة بشكل غير عادي
ذكية كدة .. وبتفهم .. ودمها سككككككككر
والنبي يختي تسلفيلي الدم ده نص ساعة بس خخخخخ
ولا كريستيان .. زعل علشان بتقوله انها مستحقراه
مين يلومها اصلاً على استحقارها ليه ؟ .. شاطرة يا بت شاطرة
خليكي جدعة كدة .. اموت انا في الجدعان
ويا روزي على فكرة انتي طول عمرك محمسانا برواياتك الابداعية اللي ملهاش مثيل
يا ريت تخليكي كدة علطول .. وياريت كمان متدخليش في سكة الغموض ها ؟
احنا مش ناقصين .. عموماً كفاية رغي لحد كدة
في انتظار البارت القادم على نار مولعة
سلامووووووز | |
|
| |
| رواية "The Life Trip " رحلة الحياة....بقلمى | |
|